Ottowa, 21 Haziran (Hibya) - Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Amerikan Devletleri Örgütü Genel Kurulu için Panama’ya gideceğini açıkladı.
Yayınlanma:
Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Amerikan Devletleri Örgütü (OAS) Genel Kurulu kapsamında Kanada heyetine başkanlık etmek üzere Panama’ya gideceğini açıkladı.
Anand, genel kurulda Kanada’nın ulusal bildirisini sunacağını, bölgesel ortaklarla görüşmeler gerçekleştireceğini ve Kanada-CARICOM ortak başkanlığındaki toplantıda bölgesel güvenlik, ekonomik büyüme ve iklim dayanıklılığı konularını ele alacaklarını belirtti. Ayrıca Haiti’deki durum ile egemenlik ve demokratik yönetişim gibi bölgesel meselelerin de gündemde olacağını ifade etti.
Hibya Haber Ajansı
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.